Úno 162012
 

The Camera & Imaging Product Association (CIPA) zveřejnila statistiky prodejnosti CSC fotoaparátů. Tyto statisky dávají jasný signál o tom, že CSC fotoaparáty se začínají šířit po celém světě a že tyto fotoaparáty se stávají stále oblíbenější na všech hlavních trzích. Japonsko jasně vede v prodejnosti CSC, má poloviční podíl na trhu. Na druhém místě je Asie (mimo Japonska) s 30% podílu.

 

Amerika a Evropa má 22%, resp. 21% podíl. Je zajímavé, že nárůst prodejnosti byl zaznamenán všude na světě.

Největší nárůst prodejnosti zaznamenala Amerika, kde za období červenec až září 2011 to bylo 12,5% a za období říjen až prosinec 2011 to už bylo 22,1%. Nárůst o cca 76%. Těžko však říct, nakolik se na těchto výsledcích podílela marketingová kampaň společnosti Nikon pro její systém Nikon 1. Reklama na tyto CSC fotoaparáty totiž byla v Americe doslova na každém rohu. A také společnost Sony v loňském roce měla svůj hit v podobě Sony NEX-7 a Sony NEX-5N.

I záplavy v Thajsku mohly mít dopad na tyto statistiky. Záplavy totiž způsobily dramatický pokles výroby digitálních zrcadlovek, což mohlo, a zcela jistě to tak i bylo, vést k nárůstu prodejnosti CSC.

 

 

Lepší a konkrétnější obrázek o prodejnosti CSC fotoaparátů si tak budeme moci udělat až budou k dispozici výsledky za první čtvrtletí letošního roku.

Stránky The Camera & Imaging Product Association.

 



Podobné články:

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(poviné)

(poviné)