Čvc 112012

Společnost Olympus Czech Group představuje unikátní aplikaci, která zcela výrazným způsobem  usnadní fotografům výběr nejvhodnějšího  pouzdra, brašny nebo batoh na fotoaparát (kompakt, DSLR nebo CSC), videokameru, pouzdra na objektivy a příslušenství (notebook, tablet, stativ atd.).

Bagfinder vyhledá pro zadanou techniku vhodné výrobky značky Lowepro.  Aplikace je zcela lokalizovaná do českého jazyka a sortiment Lowepro nabízený v „CZ“ verzi aplikace Bagfinder odpovídá sortimentu, který je nabízen v České a Slovenské republice. Po kliknutí na konkrétní výrobek vhodný pro zadanou techniku je uživatel automaticky přesměrován na produktovou stránku daného výrobku na firemních stránkách Lowepro.

A jak to funguje?

Nejdříve si zvolíte typ svého fotoaparátu – kompakt, DSLR a CSC, Videokamera a objektivy. Pak si můžete navolit i konkrétní značku (Olympus, Canon, Nikon, Fuji, Samsung, Panasonic, Sony, Sanyo, Pentax, Leica, Kodak, Fuji, Casio), nebo zadat rozměry přístroje. Pokud zadáte značku, objeví se další roletka, ve které jsou na výběr konkrétní typy fotoaparátů. Nutno podotknout, že jich tam dost chybí.

bagfinder

Dalším krokem je přidání příslušenství, např. objektivy, baterie, blesk, notebook a další. A nakonec si necháte zobrazit výsledky vyhledávání podle vámi zadaných kritérií. Pak stačí jen navštívit nějaký eshop a batoh, či brašnu zakoupit.

Vstup do aplikace je zde.